Pri opremljanju pisarne se večinoma obremenjujemo s tem, kakšne stole bomo izbrali, morda se pozorneje posvetimo tudi mizam. In čeprav so pisarniški stoli in mize vsekakor ključnega pomena za uspešno delo na vsakem delovnem mestu, pridejo do izraza še številni drugi elementi, na katere v izhodišču morda niti nismo tako pozorni. Dobro je torej pomisliti še na dodatne elemente, ki naredijo delo v pisarni res učinkovito in uspešno.
Na dolgi rok štejejo detajli
Pri dolgoročni uporabi se izkaže, da na zadovoljstvo vplivajo malenkosti. Pisarniško pohištvo ni izjema. Treba je izbrati takšno, ki bo zadostilo še tako neopaznim željam in potrebam delavcev.
Govorimo na primer o dostopnosti električnih vtičnic, podatkovnih vodih, prehodih za kable, nosilcih za računalnike in podobnih zadevah. V sodobnih pisarnah pride še kako v poštev urejanje kabelske napeljave, saj je pogosto prav vsaka delovna miza opremljena z računalnikom in pripadajočimi napravami, ki se med seboj povezujejo s kabli. Če so kabli speljani kar vsepovprek po tleh, se bodo pisarniški stoli peljali ravno preko njih, s tem pa skrajšali njihovo življenjsko dobo. Pa tudi sicer ni nikomur najbolj po godu, če mora pri delu stalno paziti na množico kablov pod nogami. Pisarniško pohištvo je lahko zelo prilagojeno takšnemu okolju in ima že vgrajene ali pa po meri izdelane prehode, ki omogočajo zelo elegantno napeljavo kablov v ozadju delovnega mesta. Seveda je treba pri tem misliti tudi na električne vtičnice in druge elemente, ki morajo biti prav tako ustrezno pozicionirani.
Še nekateri elementi pridejo v poštev, ki zelo olajšajo delo v pisarni. Če so pisarniški stoli klasično pohištvo, bi morali te pripomočke verjetno uvrstiti v kakšno drugo kategorijo, a vsekakor jih izbiramo že takrat, ko kupujemo pisarniško pohištvo. To so na primer nosilci za računalnike in monitorje, ki poskrbijo za urejeno delovno okolje in nemoteno delo.